torsdag den 28. maj 2015

Last day in 2.g



Godaften dejlige læsere. Lige nu sidder jeg på mit værelse med en masse lys tændt rundt omkring, og nyder at læseferien er startet fra i dag. Jeg må indrømme det så underligt at 2.g allerede er over, og efter sommerferien hedder det 3.g. Min veninde Emma og jeg gik lige og snakkede om det på vej hjem, og jeg har svært ved at skulle sige jeg går i 3.g næste år, da det er så underligt og voksent. Men jeg er også glad for at 2.g er færdigt, da det har været det hårdeste år for mig i gymnasiet. Der har virkelig været mange afleveringer og lektier, og jeg har virkelig været stresset op til flere gange, men nu kan jeg se en ende på dette skole år.. Nu mangler jeg kun 4 årsprøver og 1 eksamen, og så den 17 juni går jeg officielt på sommerferie, og jeg glæder mig! 

Det var bare et lille indlæg om mine tanker som jeg følte for at dele med jer. Håber i andre nyder jeres læseferie hvis i har, og held og lykke med alle prøverne! Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)