søndag den 7. juni 2015

Finally Back Online..

Godaften dejlige læsere. Så er jeg tilbage på bloggen, og gud hvor har jeg savnet det og jer! Jeg har virkelig savnet at komme herind og skrive til jer hverdag, og få jeres dejlige respons tilbage. Jeg har så meget jeg gerne vil vise jer, men desværre har jeg haft travlt med at læse op til min oldtidskundskabs eksamen, som jeg skal op til i morgen kl 09.00. Jeg er begyndt at blive en del nervøs, men jeg må tage det som det kommer og jeg har læst alt op, så der er ikke mere jeg kan gøre + min dejlige bedsteveninde Emma var forbi i dag og der fik vi snakket lidt og delt nogle noter. Men efter i morgen, har jeg kun 2 årsprøver tilbage, og så kalder sommerferien endelig! Men for at komme sådan ordenligt tilbage på bloggen, vil jeg gerne vise jer hvad der er sket i mit liv via instagram. Hvis i ikke følger mig, synes jeg helt klart i skal gøre det, da jeg opdatere der dagligt. Mit navn derinde er Nicolinepraus, så følg mig hvis i har lyst, og smid gerne jeres navn nede i kommentaren, så vil jeg kigge forbi.. Men lad os komme igang. :-) 


Jeg har været til alt for damerne løbet, hvor jeg løb 5 km og fået trænet en del i Fitness world, nu hvor sommeren snart kalder. 
Så har jeg været på tur med min farmor og far, hvor vi besøgte en masse ø'er, og lavet lækker morgenmad som jeg hyggede mig med i sengen, det er jo læseferie! ;)
Så har jeg fået købt mine nye sandaler fra Moss Copenhagen til sølle 100 kr, og fået en gave af min engelsklærer, da jeg var årets elev. 

Udover det har jeg været til årsprøve i skriftlig dansk og mundligt engelsk. Så det har været en uge, hvor der er sket en masse ting, og sådan komme næste uge også til at se ud, men det er snart ferie og der er kun en lille uge til min fødselsdag, så jeg klager ikke! ;) 
Hvad render i rundt og laver for tiden? :) 
Kys Nicoline. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)