lørdag den 23. maj 2015

My New Nike Running Shoes.


Hejsa alle sammen! For nogle dage siden da jeg var i skive, valgte jeg at kigge lidt i de få butikker de har, fordi der er som regel altid nogle tilbud, som man virkelig ikke finder andre steder. Efter at have kigget de fleste butikker igennem, fandt jeg disse lækre Nike sko inde i Intersport. Jeg forelskede mig i dem fra det øjeblik jeg så dem, og så var de endda sat ned! Jeg kom kun af med 220 kr for disse lækre basser, og jeg glæder mig til at komme ud og prøve dem. Jeg vil bruge dem som løbe sko, da jeg længe har manglet nogle, da de gamle er blevet for store... Forresten angående løb, har i så tjekket www.bodygirl.dk ud? Det er en ny hjemmeside som jeg lige har opdaget, og de har en masse lækre tilbud på en masse lækre ting, til jer som lever sundt og træner præcis som mig. Jeg skal helt klart ind og bestille en masse hjem når lønnen er gået ind igen, men synes helt klart i skal tjekke den ud. ;) 

Hvad synes i om mine nye nike sko? God lørdag alle sammen! :) 
Kys Nicoline. 

6 kommentarer:

  1. Wow 220 kr?! Sikke et godt fund! Lækre sko! :)

    www.metowefashion.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke? ;) Er også virkelig glad for dem! :)

      Slet
  2. De er super fine -især til den pris (:

    Knus
    aseaofinspiration.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine - og sikke en lækker pris!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, de også mine nye babies! :)

      Slet

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)