fredag den 22. maj 2015

Jeg vandt 1000 kr til spoiled + video.



Hejsa dejlige læsere! Nu blev det endelig fredag igen, og så endda en forlænget weekend, hvem elsker ikke det? I mandags fik jeg en email om at, jeg havde vundet 1000 kr til en online butik der hedder spoiled, og jeg blev seriøst virkelig glad! Jeg vinder aldrig noget, så det virkelig fedt og det gjorde min mandag 1000 gange bedre. Jeg synes helt klart i skal smutte ind og tjekke hjemmesiden ud, da de har en masse lækre ting, og kun tager 25 kr for forsendelse. Jeg har lavet en lille unboxing haul til jer, og det er min første video på youtube, så jeg håber i tager godt imod den, og fortæl mig endelig hvad i synes. I må også gerne sige hvis i vil have flere videoer, fordi så skal jeg nok kigge på det! :-) 

Aftenen i dag kommer til at gå med lækker mad med familien, og ren hygge! Men fortæl endelig hvad i synes om videoen og produkterne :) 
Kys Nicoline. 

2 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle lækre ting du har valgt! :O
    er så vild med de neglelakker ;)
    Youtube er da lige noget for dig, du er da herre god til det :D Kunne være hyggeligt med flere videoer fra dig af :D

    http://byekk.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. De er nemlig mega lækre, så synes da du skal tjekke hjemmesiden ud. ;-)
    Og tusind tak, jeg vil gerne lave flere! :)

    SvarSlet

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)