tirsdag den 19. maj 2015

Lækre solbriller + en rabat kode til jer!


Hejsa skønne læsere! Her den anden dag modtog jeg en besked fra skønne Simone fra www.simonie.dk, om at jeg havde vundet et par valgfrie solbriller fra www.billigesolbrilleronline.dk! Det gjorde lige min dag 1000 gange bedre, og det sker meget sjældent da jeg aldrig vinder noget! Jeg har valgt disse lækre sorte solbriller som i kan se på billederne, da jeg er blevet vild med store solbriller. Jeg håber lidt solen kommer til at skinne lidt mere her i DK, ellers skal de helt klart med til Italien til sommer. Men udover det fik jeg også dette lækre cover til solbrillerne, som jeg er virkelig lykkelig for, da jeg har det med at smadre mine solbriller, men nu er de beskyttet! 
Jeg har også en lille ting til jer, som kommer til at redde jeres sommer, hvis i ikke har fået købt solbriller i nu eller i bare trænger til flere, fordi hvem kan ikke bruge flere solbriller? Jeg har en rabat kode, hvor i kan få 30% inde på www.billigesolbrilleronline.dk, alt i skal gøre er at skrive koden: 30procent når i tjekker ud, og så spare i lige nogle penge på lækre solbriller! Rabatkoden virker frem til den 26/05, så skynd jer ind og få købt inden det er for sent! 

Håber i kan bruge rabatkoden, og hvad synes i om mine lækre solbriller som jeg vandt? :) God tirsdag alle sammen! 
Kys Nicoline. 

2 kommentarer:

  1. Hvor er de bare super lækre :D
    Du er da bare heldig!!

    http://camillajulie.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, glæder mig også til solen bare vil lidt mere frem. :-D

      Slet

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)