mandag den 18. maj 2015

It's all about love.

Hejsa skønne læsere. Undskyld jeg ikke har fået blogget længe, men vi arbejder pt med AT i skolen, og det har taget meget af min tid, men min veninde og jeg blev færdige i dag, så det er mega lækkert! Men nu til det indlægget handler om, nemlig det smukkeste bryllup jeg var til i lørdags. Min dejlige kusine skulle endelig have sin prins på den hvide hest, og det var en ubeskrivelig dag, som virkelig stod i kærlighedens tegn. Vi startede ud med at tage i kirke kl 13:30, og derefter til reception og senere festen, og maden var seriøst fantastisk. Det er det første bryllup jeg var til, og det var magisk på alle punkter. I kan vel hører jeg savner lørdagen så meget, men dagen kan virkelig ikke beskrives. Jeg er glad for de to endelig fik sagt ja til hinanden, og festen varede helt til kl 02:30 for min familie og jeg, og de sidste par timer stod på dans og sang. Som i kan se på billedet havde jeg en blå kjole på, og det skyldes at min kusine havde bestemt man ikke måtte have sort og hvid på, så det satte mig lidt på en prøve. jeg ejer intet farverigt og ledte faktisk længe efter en kjole, og da Zara så åbnede i Odense hang den lige foran mig, og så vidste jeg det måtte være den. Jeg har faktisk overvejet at smutte over og købe den i hvid også, da den er sindssyg lækker og koster sølle 299 kr. Men igen det var en fantastisk dag, som jeg vil huske længe, og jeg ønsker min kusine og hendes mand alt held og lykke i fremtiden. 

Nogle af jer som har været til bryllup før, og hvad synes i om min kjole? God mandag alle sammen! :)

4 kommentarer:

  1. Øøøj, hvor er det en flot brudekjole 😍 og desserten ser heller ikke værst ud! 😋

    // www.dittepip.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er smuk og min kusine var gude smuk! Den var slet ikke værst, det var ren party i min mund. :p

      Slet
  2. Åh, store fester er så hyggeligt - maden ser herlig ud!

    - Anne

    www.venterpaavin.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. De er mega hyggelige, og den var gude lækker! :-) <3

      Slet

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)