tirsdag den 21. april 2015

What A Lovely Tuesday..













//Billeder fra Weheartit.. //

Hello sweeties. Jeg ville endelig bare kort tjekke ind, og sige hej på denne fantastiske tirsdag! Hold da op hvor er vejret dog bare fantastisk! Man kan da ikke andet end at blive i godt humør, og smile til alle man møder på sin vej. Jeg havde allerede fri 11:35, hvor jeg derefter mødes med min mor i centeret for at købe en lille ting til min lillebror som kommer hjem i dag. Jeg fandt faktisk også selv en fin lille ting fra Zara, som jeg glæder mig til at vise meget snart! Ellers nu sidder jeg bare på terrassen og nyder det sidste af solen, inden der skal laves aftensmad og min lillebror skal hentes på banegården. 

Jeg håber i alle sammen har været ude og nyde vejret, og måske allerede har fået lidt farve? Jeg håber dette fantastiske vejr forsætter lidt i nu! :) God tirsdag alle sammen! 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)