søndag den 19. april 2015

Insta Lately #3.


Hejsa alle mine elskede og savnede læsere! Undskyld bloggen har været stille så længe, men det har været hårdt at være tilbage i gymnasiet, og der har været en masse ting jeg har skulle indhente og afleveringer som skulle laves, men nu er jeg stille begyndt at komme ind i en god rutine igen, så nu er jeg tilbage! Jeg tænkte en god måde at komme tilbage på, var at vise hvad der er sket på min instagram her den seneste uge, og husk i er mere end velkommen til at følge mig derinde (Nicolinepraus). Jeg har været i skive for at fejre min mormor og morfar som havde guldbryllup og samtidig blev jeg klippet (indlæg om det snarest!), så har jeg postet et billede fra lige inden min mave operation da det var en måned siden jeg fik fjernet hud efter vægttab (skriv hvis i vil have et indlæg om min oplevelse og hvordan det er nu, fordi så vil jeg gerne lave det!) så har jeg smagt den nyeste quest bar, og det er bestemt ikke sidste gang jeg smager den! Og til sidst har jeg lavet lækker sund pizza med min far! Så alt i alt har det været en skøn uge, og selvom jeg ville ønske at weekenden var lidt længere, så glæder jeg mig også til i morgen hvor en ny uge venter! 

Har i lavet noget spændene den seneste uge? :) 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)