fredag den 3. april 2015

Nelly Mid Season Sale.


//Sort jumpsuit her // Kjole uden skuldre her // Blå kjole her //

Hej dejlige læsere! Håber i nyder påskeferien lige så meget som jeg gør, og nyder solen når den er fremme. Nelly kører lige nu mid season sale, og jeg har været inde og kigge og forelsket mig i en hel del, men udvalgt de 3 ting som jeg bare synes er så lækre! Jeg har allerede bestilt den blå kjole hjem, da jeg synes den er utrolig sød og vil være så lækker at have på her til sommer. Den sorte jumpsuit overvejer jeg virkelig også at klikke hjem, da jeg synes den er utrolig fin og man kan både bruge den i hverdagen og til fest. Og den sidste kjole har jeg lidt i tankerne til mine bedsteforældres guldbryllup som er her om lidt, men jeg ved det ikke helt i nu. Synes bare den var virkelig sød uden at være for fin, men nu må vi se. Ender nok med at købe begge ting hjem, upsi. ;) 

Er der nogle af tingene som i måske kunne finde på at klikke hjem? :) Forsat god påskeferie alle sammen! 
Kys Nicoline. 

1 kommentar:

  1. Den lyseblå kjole er da helt fantastisk :) <3

    http://camillajulie.dk/

    SvarSlet

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)