mandag den 27. april 2015

Adidas Goes Neo With Selena Gomez.

Adidas with Selena





Hejsa dejlige læsere. Jeg har faktisk spansk lige nu, men eftersom jeg er færdig med det vi skal, så tænkte jeg at jeg lige ville tjekke ind. Jeg har forelsket mig i den nye kollektion fra Adidas i samarbejde med Selena Gomez, og jeg har forelsket mig rigtig meget i dette sæt. Jeg kan lige se mig selv træne i det nede i varmen i Italien, og jeg overvejer meget at klikke det hjem! Generelt alt fra hendes nye kollektion er jeg forelsket i! Smut lige forbi Adidas hjemmeside og tjek den ud, fordi den er fantastisk! 

Nu vil jeg smutte tilbage til min lange skoledag som først slutter 15:30. Men fortæl endelig hvad i synes om tøjet, og om det er noget i selv kunne finde på at klikke hjem. God mandag alle sammen! :) 
Kys Nicoline. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)