søndag den 8. februar 2015

Sunday My Love.










Godaften dejlige læsere. Søndag er og bliver min favorit dag på ugen, da jeg simpelthen synes det er den dag man slapper mest af i. Min søndag er blevet brugt i IKEA, hvor jeg lige skulle finde nogle få ting til værelset, og da jeg kom hjem derfra fik jeg rykket rundt og er nu fuldt ud tilfreds på mit værelse (Lover der snart kommer billeder på bloggi). Efter det fik jeg lavet min samfundsfagsopgave færdig, og resten af min søndag er blevet brugt foran fjernsynet med mit nye tæppe og en masse levende lys. Jeg har vinterferie nu, hvilket er fantastisk, da jeg synes skolen har været lidt tung på det seneste, og ferien står ikke på andet end ren afslapning. Så alt i alt har det været en stille og rolig søndag for mig, lige præcis som en søndag skal være. 

Har i andre også ferie nu, og hvis hvad skal i så lave i den? Smid gerne en kommentar med jeres planer, elsker når i kommenterer på bloggen. :) 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)