fredag den 6. februar 2015

Ebay Stuff.

Godaften dejlige læsere. Jeg er ked af jeg ikke har fået opdateret bloggen før nu, men har haft skole helt til klokken halv 4 det meste af ugen og igår sov min bedsteveninde ved mig til i dag, så har slet ikke haft tid foran pcen før nu. Men nu er det ferie og jeg glæder mig til en uge hvor jeg bare skal have en masse søvn og bare slappe max af, og lade op til SRO som venter efter ferien. Men nu til det indlægget faktisk handler om, nemlig Ebay. Jeg er blevet så besat af den side efter jeg har fundet ud af hvordan man gør, og har bestilt en del ting hjem. Jeg har allerede fået nogle fine ting som jeg glæder mig til at vise jer meget snart, og har allerede klikket flere ting hjem, og de nyeste ting som jeg helt klart overvejer at bestille hjem, kan i se nede på billederne og der er links til det hele, så håber i vil kigge med.. 

//Chanel øreringe her.. / Armbånd her.. / Øreringe her.. / Armbånd med hjerte her.. / Iphone cover her.. / Adidas ur her.. //

Generalt smykkerne i ser på billedet er kanon billige, og helt klart nogle jeg godt kunne finde på at klikke hjem. Jeg er helt væk i det fine rosegold armbånd, og Chanel øreringene. Og så må jeg indrømme det Adidas ur også nok snart er på vej hjem til mig, fordi jeg mangler faktisk et ur og med Adidas som design ville det ikke skade.. Er helt vild med Adidas for tiden! 

Håber i kan lide sådan nogle indlæg med ting fra Ebay og i selv bliver inspireret og måske får lyst til at klikke noget hjem. Smid endelig links ind til ting som i mener man bare må eje derinde fra, da jeg hele tiden kigger efter mere jeg kan klikke hjem. Er blevet lidt besat, hihi.. God fredag alle sammen! 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)