mandag den 2. februar 2015

Interview Med Simone Fra Bloggen Simonie.

Hejsa dejlige læsere. Jeg har været så heldig at få lov til at interview skønne Simone fra bloggen Simonie, og hun har været så sød at svare på nogle spørgsmål, som i kan læse om her. Jeg håber i vil nyde indlægget, og skriv endelig hvis det er noget jeg skal forsætte med at gøre, så kan et være det skal være noget fast her på bloggen at jeg snakker med nogle forskellige bloggere. Jeg er selv stor fan af Simone og hendes blog som er lige her.. Hun er så smuk og utrolig sød, og så er hendes blog så dejlig personlig. Men som sagt jeg håber i vil kunne lide indlægget, og lad os komme igang. :) 


Hvorfor valgte du at starte din blog? 
Jeg elskede ideen om at mode kom ned på et niveau, hvor alle kunne følge med, og hvor det ikke kun var tiltænkt eliten af kendisser og designere mm. Jeg har altid været større fan af personlig stil, frem for de trends der bliver skabt af modeverdenen og blogging gjorde det muligt for almindelig piger at dele deres stil og tips med andre almindelige piger, og det var jeg helt vild med. Efter at have læst diverse blogge i godt et halvt års tid, besluttede jeg mig for at prøve kræfter med det selv, og er i dag super glad for jeg sprang ud i det. :) 

Hvordan finder du inspiration til dine indlæg? 
Det er et kæmpe mix af hvad jeg selv tror jeg ville kunne lide at læse hos andre, hvilke indlæg mine yndlingsbloggere lægger ud, og hvad der nogle gange bare popper op ud af det blå, af ideer.. Det er svært at svare på, men takt med jeg har fået mere "erfaring" indenfor feltet, er det blevet langt lettere.

Har du nogle gode råd til folk som gerne vil starte en blog? 
Jeg tror man virkelig skal sætte sig ind i, hvad det vil sige at have en blog, før man springer ud i det. Og finde ud af hvilke ambitioner man har omkring den. Er det bare for hyggens skyld, eller vil man gerne op og tjene penge, og have mange læsere? Jeg havde selv den indstilling at det var super let, og ingen tid tog at have en blog, men det er virkelig hårdt arbejde, og det handler ikke bare om at tage billeder, skrive en tekst og trykke udgiv. Der ligger også en helt ekstrem mængde i forhold til marketing og udvikling, og det oplever jeg faktisk næsten tager mere tid, end selve bloggingen. Har man mod på det though, så synes jeg virkelig man skal springe i med hovedet først, for det er super spændende og an bliver beriget med fantastiske muligheder, man ellers ikke ville have fået. :)


Hvor langtid bruger du på din blog hverdag? 
Det er super forskelligt fra dag til dag, men gennemsnitligt tror jeg, jeg bruger omkring 2-3 timer dagligt.. Også om søndagen. ;) 

Hvordan mener du fremtiden ser ud for dig og bloggen? 
Jeg synes bloggen og jeg har været igennem en virkelig stor udvikling det sidste års tid, og det håber jeg selvfølgelig forsætter. Jeg er ikke så behippet på at få mange hundrede tusinde læsere, jeg vil hellere bare have en god blog, hvis det giver mening, så det er der mit fokuspunkt ligger. :)

Hvad er det bedste og værste ved at blogge? 
Det bedste er helt hundrede, alle de muligheder og fordele man som blogger får, jeg ikke ville have haft ellers. Mit job som modeskribent, er eksempelvis bloggens fortjeneste, og det at jeg i mit sabbatår ikke har behov for et fuldtidsjob, da jeg med bloggens indtjening i kombination med et deltidsjob er stillet helt okay. For ikke at snakke om mulighederne for at afprøve produkter og kollektioner der ikke engang er kommet ud i butikkerne, og invitationer til events og diverse arrangementer. Det er alt sammen med til at gøre op for at det kan være hårdt arbejde at blogge, og at det kan være virkelig ubelejligt "aldrig at have fri" så at sige, da man hele tiden skal veje ting op mod hinanden og prioritere.. Men jeg elsker absolut alt ved det, og ville ikke være foruden. 


Er der nogle blogs du følger og læser fast og hvilke? 
Ja for søren! Jeg læser en masse blogge, men jeg følger faktisk kun Cathinthecity fast, og må absolut læse hver eneste gang hun poster et indlæg. Ellers er det meget løst hvad jeg ellers læser. Danske blogge siger mig ofte ikke ret meget, jeg er derimod en sucker for svenske og norske. 

Er der noget i dit liv du gerne ville ændre? 
Jeg synes jeg er et rigtig godt sted, og har det rigtig fint, lige som det er. :) 


Jeg siger tusind tak til søde Simone for at ville være med her, og husk at tjekke hendes blog. Skriv endelig også om det er noget i gerne vil have på bloggen igen. God mandag alle sammen! :)
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)