onsdag den 28. januar 2015

Its All About ChocoMania.


Hejsa dejlige læsere. Jeg håber ikke i alle sammen er ved at blæse væk, for hold da op et vejr vi har fået os her til aften. Var jeg virkelig den eneste som ellers lige var så glad for at solen kiggede frem igår? Jeg blev så glad og dansede faktisk næsten hele vejen ned til Fitness, men nu sidder jeg og overvejer stærkt at hente min dyne, og putte på sofaen. Jeg købte det som i ser på billede i The Body Shop under deres januar udsalg, og jeg elsker seriøst den duft og serie! Bare det med man kan smøre sig ind og dufte som chokolade, uha. Jeg mener jeg gav 80 kr for cremen og 60 kr for sæben. Det er nok blevet en af mine yndlings dufte fra butikken, og frygter allerede når den er tom. Og så håber jeg at i kan se noget nyt og anderledes på bloggen, jeg har nemlig fået nyt design! Jeg er blevet så glad for det, og jeg takker søde Mia for at have hjulpet mig med den! Hun har virkelig været en skat, og jeg synes helt klart i skulle smutte forbi hendes blog her, og tjekke hende ud! 

Har i nogle yndlings produkter fra the body shop? Så skriv dem i kommentaren, da jeg altid er på udkig efter nye dufte derinde. Forsat god onsdag aften. :) 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)