søndag den 25. januar 2015

I Would Love To Wear.


//Kjole: Her / Taske: Her / Sko: Her//

Hejsa alle dejlige læsere. Jeg håber i har haft en dejlig weekend, og i nyder jeres søndag lige så meget som jeg gør. Jeg er en stor shopaholic, og jeg glæder mig seriøst så meget til der kommer løn ind igen, da jeg har så mange ting jeg gerne vil bestille hjem. En af tingene er faktisk denne sorte kjole jeg har kigget længe på inden hos mool.dk. Jeg synes virkelig at alle burde have en sort kjole i sit klædeskab, og lige præcis denne synes jeg er helt fantastisk. Den har nogle helt unikke mønstre på kjolen, og så kan man altid style den op med farver hvis man ville det. Men lige præcis dette her sæt ville jeg slet ikke have noget imod at eje, eller have på i dag. Men jeg har også en lille overraskelse til jer dejlige læsere, hvis i også sidder og er helt forelsket i tøjet fra Mool. Lige nu kan i nemlig spare 10% inde på deres hjemmeside, hvis i bruger denne rabat kode, som jeg har til jer og hvem elsker ikke bare at spare lidt nu hvor vi sidst på måneden? 
Koden er: NICOLINExMOOL 

Så glædelig søndags shopping alle sammen, og smid endelig et link i kommentaren hvis i bestiller noget hjem. :) 
Kys Nicoline. 

//Indlægget er udarbejdet i samarbejder med MOOL, men er 100% min egen mening..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)