søndag den 22. februar 2015

Daddy's Birthday.

Hejsa alle læsere. Hold nu op hvor har jeg savnet at blogge, men den sidste uge har bare været for stressende til at jeg har kunne sætte mig ned og få skrevet et indlæg til jer. Jeg har som sagt skrevet SRO i sidste uge, og det tog virkelig bare alt min tid, men den blev afleveret i fredags! Så nu er jeg tilbage efter en dejlig weekend, hvor jeg bare har slappet max af! Min dejlige far har fødselsdag i dag, så ham har vi fejret hele dagen, og samtidig har jeg haft en virkelig produktiv søndag. Jeg har fået trænet og lavet dansk aflevering, så jeg er fuld ud tilfreds og så klar på en ny uge. :) 

Bare lige et lille blog indlæg fra mig for at sige jeg er tilbage efter SRO. Håber i alle har haft en god weekend.. Nogle som måske har lavede noget spændene? :)
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)