søndag den 15. februar 2015

Anmeldelse Af Fifty Shades Of Grey.



Hejsa dejlige læsere. Som i nok ved fra sidste indlæg var jeg inde og se Fifty Shades Of Grey i torsdags, og eftersom mange spurgte bagefter hvad jeg syntes om filmen, så har jeg valgt at lave en anmeldelse af filmen her. Jeg har været så forelsket i bogen, og læste den på ingen tid da den udkom på dansk, og har efterfølgende læst den 11-12 gange.. hvis ikke mere. Jeg var rigtig spændt på at se hvordan de ville lave den til film, og samtidig meget nervøs for om de ville ødelægge alle de tanker man selv havde gjort sig efter at have læst bogen. Men filmen var fuldt ud fantastisk, og den har overhovedet ikke skuffet på nogle punkter. Jeg ved mange tænker det er en ren sex film fordi der er så meget sex med i bogen, men sådan havde jeg det slet ikke med filmen.. tværtimod. Jeg havde sat mit hoved for at Mr.Grey skulle spilles af Matt bomer, da jeg virkelig så ham som Mr.Grey, men Jamie Dornan er helt klart også godkendt som Mr. Grey, og har ikke skuffet på nogle punkter. De har formåede at få de vigtigste ting med i filmen, selvom jeg synes de helt klart manglede lidt fra bogen, men igen bogen er altid 1000 gange, fordi der får du det hele med. Men generealt en rigtig god film, hvor man bagefter nærmest sidder helt mundlam og slet ikke kan vente med film nr. 2 kommer, og samtidig hvis man er lidt følsom (som jeg er.. ) så kan man ikke helt lade vær med at fælde en lille tåre til sidst.. jeg kunne i hvertifald ikke lade vær. Men helt klart en film jeg gir 6 stjerner ud af 6, og en jeg vil anbefalde folk at gå ind og se, fordi jeg synes den var fantastisk, og helt klart en film jeg sagtens kunne gå ind og se igen!

Er der nogle af jer som har været inde og se den.. Og hvis hvad synes i så om den? :) 
Kys Nicoline. 

4 kommentarer:

  1. Tror simpelthen at jeg må ind og se den, har kun hørt positive kommentarer på den! :-)

    Kig gerne forbi min blog, knus ♥ -
    http://thewriter.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg helt sikkert du skal, den er fantastisk! :)

      Slet
  2. Må snart ind og se den film, har ikke læst bøgerne inden, så det er helt nyt. Kender dog alt for godt med, at have læst en bog og hvordan man så forstiller sig, hvordan det hele ser ud osv. Det kan til tider ødelægge meget :-)
    Men det lyder da som om du bestemt ikke var skuffet! :D

    www.amaliefernande.dk ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal ind og se den, den er seriøst virkelig fantastisk!
      Det ødelægger tit, men som du selv siger jeg blev overhovedet ikke skuffet! :)

      Slet

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)