mandag den 6. oktober 2014

When the cold is coming.


Godaften søde læsere. Jeg har brugt hele min mandag på at starte op på min DHO, og jeg glæder mig allerede til den kan afleveres på onsdag. Jeg synes den er en smule hård, og i dag i skolen gik jeg desværre i skrive blokering, så har først fået skrevet her til aften. Ellers ville jeg bare lige vise en lille smule af en striktrøje, som jeg købte i lørdags til odense designer bazar, til sølle 50 kr. I kan glæde jer til at se den i et outfit snart, da det ser ud som om kulden kommer tidligere end forventet. Inden jeg smutter, så synes jeg lige i alle sammen skal smutte ind og stemme på min søde veninde Simone, i konkurrencen om at blive L'Oreals næste trendsætter. Du kan læse indlægget på hendes blog lige her, og så kan du også se hendes video. Hun har virkelig fortjent det hele, og jeg krydser alt hvad jeg kan for hende! 

Vil smutte ned i min seng, og håber på jeg kan få en dejlig søvn, så jeg har en masse energi til i morgen. Nogle indlæg i kunne tænke jer? Så smid gerne en kommentar! :) 
Kys Nicoline. 


2 kommentarer:

  1. Sikke en fin trøje :)
    Hvis du vil kan du tjekke min blog http://bysarah.dk/ ud og måske følge den på bloglovin' her: http://www.bloglovin.com/blog/12823127
    // Sarah - bysarah.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, tror også den bliver så lækker til vinter! :-)
      Skal nok tjekke din blog!
      //Nico.

      Slet

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)