onsdag den 8. oktober 2014

Its Finally Over

Godaften dejlige læsere. Så kom dagen hvor DHO skulle afleveres, og jeg var allerede færdig kl 13, så jeg fik den afleveret, og har bare haft det bedste humør lige siden. Jeg kan trække vejret igen, og jeg begynder stille at mærke glæden og lysten til det hele igen. Jeg har været rigtig stresset de sidste 2 dage, så jeg har manglet søvn og været i dårlig humør, men efter opgaven var afleveret kom smilet igen, og jeg dansede faktisk hele vejen ned til træningscenteret. Lige nu ligger jeg bare i min seng, og læser forskellige blogs og netshopper lidt. I morgen bliver en dejlig kort dag med fri allerede 11:35, og så skal dagen bruges sammen med min veninde Emma i byen og senere hygge med klassen om aftnen. Jeg ser virkelig også frem til efterårsferien på fredag, det kan kun blive godt! 

Håber i andre har haft en lige så god onsdag som mig og glæder i jer også til efterårsferien? Måske i har nogle spændene ting i skal? Sov godt når i gør. :)
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)