lørdag den 11. oktober 2014

Victorias Secret: Pure Seduction

Godaften dejlige læsere. Jeg er ked af min blog har stået stille de sidste 2 dage, men jeg har lavet noget alle dagene og først været hjemme efter kl 23, så jeg har slet ikke haft tid til at sætte mig ned og skrive et indlæg, men det har jeg nu. Jeg har faktisk ikke lavet så meget i dag, andet end at være tidlig oppe for at træne med min tante, hvor jeg prøvede TRX for første gang i Fitness world. Føj det var hårdt, og har ondt i mine arme som aldrig før lige nu og er sindssyg træt, men dejligt var det. Inden vi tog til træning var vi lige forbi Føtex hvor jeg købte denne fine bodymist fra Victorias Secret. Jeg har haft den før, da jeg fik den i gave af min far da han kom hjem fra Portugal, men jeg brugte den hurtigt op, og den er udsolgt online hele tiden, så da jeg så den i føtex reklamen, slog jeg til med det samme! Det er seriøst verdens bedste duft, og jeg kan virkelig anbefalde at i tager ud og prøver at dufte til den, og så ender det sikkert med i tager den med hjem. Den koster kun 79 kr, hvilket er en super fin pris for sådan et lækkert mærke. Puha jeg glæder mig mere og mere til London hvor jeg skal over og besøge deres butik. ;) I kan alle glæde jer til i morgen, hvor der vil komme et indlæg op om de fine make up ting jeg købte til Odense designer bazar, så jeg håber i vil klikke ind i morgen! 

Jeg vil smutte af igen, og sidde mig op til mine forældre og snakke lidt, inden jeg nok rammer min seng. Nogle af jer andre som har prøvet duften før eller en af de andre, og hvad tænker i? :-) 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)