søndag den 12. oktober 2014

Beauty From Odense Designer Bazaar

Godaften dejlige læsere. Lige nu ligger jeg i min seng og er lige kommet hjem fra arbejde, så derfor kommer dette indlæg en smule sent op, men heller sent end aldrig ikk? Jeg vil gerne vise jer nogle af de make up ting jeg fik købt til Odense designer bazaar, og udover det i ser på billedet købte jeg også en balsam fra Matas egen linje, men den er allerede tom. Jeg har ikke fået prøvet Aussie shampooen i nu, men jeg er kendt med mærket, og der findes virkelig ingen bedre shampoo, så da jeg så den kun kostede 35, valgte jeg at tage en med hjem. Det lille søde produkt er fra L'Oreal, og er et produkt fra deres nye linje som hedder SkinPerfection. Jeg har længe gerne ville prøve deres øjencrem mod sorte render under øjne, og da jeg fandt den derude til en 50, tog jeg den med hjem og er allerede positiv overrasket over den, den gør virkelig underværker! Det sidste produkt på billedet er en rensemælk også fra L'Oreal, og den kostede sølle 20 kr, derfor tog jeg den med, men jeg har ikke fået den brugt i nu men glæder mig virkelig meget! Det var de fine ting jeg fandt, og jeg er glad for alle mine produkter og ser frem til at prøve dem jeg ikke har fået brugt i nu. ;) 

Hvad synes i om produkterne, og er der nogle i måske kunne tænke jer at eje? :) 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)