torsdag den 18. september 2014

Update: where have i been.



Hejsa dejlige læsere. Jeg vil gerne starte med at undskylde for at bloggen næsten har stået stille i en måned. Jeg hader selv når en blog aldrig bliver opdateret, så det her er slet ikke okay. Jeg har bare haft en svær tid med skole, træning, lektier, aflevering osv. Det har været en tid hvor jeg slet ikke har haft overskud til noget, og hvor mit humør virkelig har været nede og jeg bare kun har haft lyst til at sove når jeg var hjemme. Men nu begynder der at komme et mønster med afleveringerne og lektierne, og jeg begynder at få overskud igen, så jeg vender tilbage med en masse ny energi til jer! Jeg har også en masse spændene ting at se frem til her i løbet af de næste dage og uger, og så har jeg en masse ting jeg gerne vil vise jer. Så der er en masse spændene ting klar på bloggen, og jeg lover at prøve at opdatere hverdag. Havde lige brug for at lave dette indlæg, så i vidste hvad der var sket og at jeg nu er tilbage. 

God torsdag til jer alle, og husk at passe på jer selv. :) 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)