tirsdag den 26. august 2014

Outfit From Yesterday.

//top - Bilka / sort busker - pieces / hvid lang cardigan - Vila//

Hejsa dejlige læsere og velkommen til min blog! Nu kom dagen hvor første indlæg skulle skrives, og jeg har glædet mig så meget til at skulle komme igang. Det første indlæg bliver et outfit som jeg havde på igår. Det et meget simpelt outfit, men jeg valgte at tilføje min elskede hvide lange cardigan, da jeg synes det gjorde det hele lidt mere feminint. Dagen har ellers stået på at få lavet lektier, fået bagt nogle protein muffins (opskrift kommer hvis i ønsker det!) og nu vil jeg smutte på arbejde. Skriv i kommentaren hvis i har nogle forslag til indlæg, det vil jeg kun sætte pris på.


God tirsdag til jer alle. :)
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)