lørdag den 20. september 2014

Sometimes lucky things happens.

Hejsa dejlige læsere. Hele fredagen igår brugte jeg hos min veninde Emma og senere gymnasie fest, så det er derfor der ikke kom et indlæg ind igår. I dag har jeg brugt hele dagen i København og fået købt nogle fine nye ting, som vil blive vist på bloggen løbende, så glæd jer! Jeg vil nemlig i dette indlæg gerne vise jer noget som jeg var så heldig at vinde. Søde Cecilie, som i forresten burde tjekke ud lige her, holdte en giveaway på bloggen, hvor man kunne vinde et armbånd og nogle ringe, og jeg valgte for sjov at melde mig til uden tanken om at jeg faktisk ville vinde, da jeg aldrig vinder noget. Men hun kontaktede mig og fortalte jeg var vinderen, og i torsdag kom gaven så endelig hjem til mig. Jeg blev rigtig overrasket da der var blevet lagt 2 neglelakker med som slet ikke var en del af præmien, og som jeg allerede er helt forelsket i. Armbåndet har siddet på mit håndled lige siden, og ringene er blevet brugt flittigt, så jeg er super glad for at jeg vandt den giveaway. Noglegange er det okay at være heldig. ;)

Håber i alle for en fantastisk lørdag aften, og fortæl endelig om hvad du måske har været heldig at vinde i en giveaway! :) 
Kys Nicoline. 

2 kommentarer:

  1. Er glad for, at du kan bruge tingene. Og hvor er du sød! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker tingene! :) Det er lige min stil! Og lige over! :)

      Slet

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)