søndag den 28. september 2014

Party time with my friends.


Godaften dejlige læsere. Jeg er ked af at indlægget kommer så sent op, men har brugt min lørdag på en masse afleveringer og afslapning. Igår var jeg sammen med de 3 dejlige piger i kan se på billedet, og jeg havde den mest fantastiske fredag nogensinde. Vi skulle i byen, og tog derind omkring halv 12 og havde det bare så sjovt! Vi fik danset, snakket, grinet og danset lidt mere, og besøgte en masse steder. Det har virkelig været en dejlig aften og morgen i deres selskab, og jeg ser kun frem til flere turer med dem. I dag er jeg en smule træt eftersom jeg kun har fået 5 timers søvn i nat, men det har været det hele værd, og gjorde gerne det hele om igen. 

Håber i andre også havde en dejlig fredag, og sov godt når i smutter i seng. :) 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)