tirsdag den 30. september 2014

A Rainy Tuesday.



Hejsa dejlige læsere. Så er en ny uge igang, og det altid dejligt, selvom jeg ville ønske vejret kunne være en smule bedre. Jeg skulle cykle hjem fra toget, og lad os sige det på den måde, jeg ligende en som havde været ude og bade. Det var ikke sjovt, og har også brugt hele eftermiddagen under min dyne for at finde lidt varme, og få lavet lektier. Jeg ville bare lige vise jer disse flotte roser jeg havde fået af mine forældre i fredags, som virkelig pynter på mit værelse. Jeg fik dem fordi jeg har tabt mig 30 kilo nu, og jeg er super glad for dem. Jeg elsker blomster på værelset, det giver bare en varme. Nu vil jeg smutte ud og pakke mit trænings tøj til i morgen, og så smutte på arbejde.

Er jeg den eneste som elsker blomster på værelset? :)
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)