torsdag den 2. oktober 2014

L'Oreal Trendsetter Semifinale.

HVOR JEG DOG ELSKER JER! Jeg fik den dejlige nyhed i mandags, at jeg var gået videre i L'Oreals trendsetter konkurrence. Jeg er i semifinalen, og det kan jeg kun takke alle jer dejlige mennesker for. Det en dejlig følelse man har inden i, og jeg står virkelig i gæld til jer, så tak igen fordi i lige ville smide en stemme af på mig. Jeg står desværre bare i denne situation at det hele falder sammen med min dansk histore opgave, så tiden er knap, og jeg tror desværre ikke jeg når at få en video klar til semifinalen, hvilket jeg er super ked af, da jeg gerne ville være med lidt i nu. Men fordi man var så heldig at gå videre til semifinalen, fik man tilsendt denne fantastiske gave fra L'Oreal, og det er helt vildt hvad den indeholder! Jeg er har længe kigget på nogle af de ting som er med, så jeg glæder mig rigtig meget til at prøve det hele, og jeg tror i kan se frem til en masse nye looks med disse fine sager. Jeg er så glad over at selvom min lille baby blog ikke har været igang så længe, så der allerede sket en masse, og jeg kan kun takke jer for det hele! 

I må endelig skrive i kommentaren hvis der er nogle af produkterne som i vil se et review på eller høre min mening om, fordi så skal jeg nok gøre mit bedste for at få det op. Tusind tak igen, i de bedste! 
Kys Nicoline. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)