fredag den 26. september 2014

When you can't stop smiling.


Hejsa dejlige læsere. Jeg sidder lige nu hjemme ved min veninde Emma, og hygger og venter på de andre piger, for derefter at tage hjem til mig. Det i aften vi skal i byen nemlig, og jeg glæder mig som et lille barn. Det bliver så hyggeligt med en masse dans og snak. Dagen i dag kan ikke beskrives i ord for mig, fordi der skete noget så fantastisk. Jeg har nu tabt 30.3 kg, og jeg er helt målløs og så stolt af lille mig. Det har været hårdt at smide de 30, men nu er det gjort, og jeg så glad! Nu mangler jeg kun 5 kg mere, og så er jeg i mål. Tanken om min London tur med min mor er i hus nu, gør mig også bare så super glad, og jeg ser virkelig frem til London, og der vil snart komme et indlæg om London og hvor jeg fortæller det hele lidt nærmere! Så som sagt har intet kunne ødelægge mit humør i dag, og jeg kan kun se frem til en fantastisk fredag aften/nat. 

Jeg håber i andre også får en fantastisk fredag aften, og husk alt kan lade sig gøre så længe man tror på sig selv. :) 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)