søndag den 10. april 2016

Insta Lately #7.


Hejsa babes! 
Så blev det søndag, og jeg har haft en virkelig produktiv dag, hvor jeg har nået en masse og været sammen med de sødeste Odense bloggers, til et virkelig hyggeligt træningsevent, som jeg glæder mig til at fortælle jer mere om meget snart, men det var virkelig fedt! Nu er jeg også fuldstændig smadret, og ligger bare her på min sofa og slapper af.. Jeg tror ihvertfald ikke klokken bliver mange før jeg sover i dag, fordi jeg er virkelig træt efter 2 timers hård træning, men det er dejligt og var i godt selskab så jeg klager bestemt ikke! 

Men jeg tænkte jeg lige ville opdatere jer med hvad der er sket inde på min Instagram, og husk som altid at i meget gerne må følge mig derinde! Jeg hedder bare Nicolinepraus, og opdatere tit en masse fra min hverdag, så i er altid med på farten hvis i følger med! Men som i kan se på billederne har jeg spist en del brunch, faktisk 2 gange på en uge, dog var en ene hjemme men stadig sindssyg lækkert! Den anden var da vi fejrede min søde mors fødselsdag og så har jeg som sagt været til et virkelig lækkert trænings event med de søde Odense bloggers! Samtidig har jeg fået tage en masse selfies, da jeg virkelig elsker mit nye hår, som derfor virkelig skulle vises frem! Og så har jeg delt et virkelig lækkert event, som i stadig kan nå at være med til hvis i har lyst! Det hele sker på torsdag, i Odense og i kan læse mere om det lige her.. Det er et virkelig fedt event med en masse lækre ting, og det kunne være så fedt hvis i dukkede op, så vi kunne tage en workout together! 

Men jeg håber i også har haft en rigtig god søndag og weekend, og har fået slappet en masse af, så i er klar til en ny uge i morgen! Jeg skal ihvertfald ikke lave mere i dag, da jeg er virkelig træt.. Men skriv gerne nede i kommentaren hvad i hedder på instagram, da jeg meget gerne vil følge jer tilbage! 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)