lørdag den 2. april 2016

How To Live Healthy Again After Easter.

Hej Babes! 
Lige nu er vejret virkelig fantastisk og jeg nyder solen som bare stråler ind af mine vinduer og varmer min lejlighed op, det er fantastisk! Jeg har også været ude og nyde vejret med min søde farmor, da vi valgte at tage på torvet her i Odense, og få købt noget lækkert frugt og en masse friske grøntsager! Det er virkelig en dejlig årstid vi går i møde, og jeg glæder mig mere og mere til sommeren virkelig kommer! Samtidig håber jeg at i alle sammen er kommet godt igang med hverdagen igen, og det ikke har været alt for hårdt.. Jeg ved det kan være svært at komme tilbage på sporet efter en helt uge med mange påskefrokoster, og alt for meget mad.. Det kan være svært for mange mennesker at starte i fitness igen, fordi de har holdt en pause på en hel uge måske, eller fordi de slet ikke magter det eller har motivationen mere.. Derfor har jeg lavet dette indlæg til jer, hvor jeg viser mine yndlings steder at shoppe træningstøj, da nyt træningstøj altid er med til at give ny motivation og steder hvor jeg handler ind, så kosten bliver overholdt! Jeg har ikke spist usundt hele påsken, fordi selvom der har været så meget lækkert mad, så spiser jeg stadig ikke særlig meget, efter mit store vægttab og jeg savner slet ikke det usunde, men jeg ved der er mange andre som sikkert har og gerne vil have hjælp til at komme tilbage på sporet igen, så læs med! 

Vi starter med tøjet, da det som sagt altid giver en stor motivation og kan få en til at tage i fitness centret igen! Jeg elsker når jeg køber noget nyt træningstøj, og det gør altid at jeg gerne vil ned at træne, da jeg gerne vil vise mine nye ting frem! Farver er virkelig ind lige nu, hvilket også passer sindssyg godt med årstiden. Nedenfor har jeg fundet noget fra sportsmaster, da jeg altid handler der og Nike. 

//1 - her / 2 - her / 3 - her / 4 - her / 5 - her//

Noget jeg elsker ved denne årstid vi er havnet i, som jeg har nævnt tidligere, er farverne som er kommet frem og som gør min træning endnu bedre! Jeg elsker farver og det gør altså bare træningen endnu bedre, fordi man bliver i så godt humør af alle de flotte farver! Noget jeg bestemt elsker er den nye kollektion fra Adidas Stella Sport! Jeg elsker virkelig alt hendes træningstøj, det er virkelig lækkert! Samtidig så kører sportmaster lige nu med 25 procent på det meste af deres træningstøj, så de er altså et kig værd, både på deres hjemmeside men også i butikkerne! Jeg har selv lige købt en lækker løbetrøje, da jeg har manglet en, da jeg gerne vil ud og løbe igen, nu hvor vejret er blevet så fantastisk! Jeg kom kun af med 200 kr for den, og den er seriøst for lækker! Så smut forbi sportmaster og gør jer nogle vilde køb! Der er ikke en bedre motivation end nyt træningstøj! 

//1 - her / 2 - her / 3 - her//

Et andet mærke jeg også synes er virkelig lækkert er Nike. De laver tit det mere klassiske træningstøj, uden for mange farver, hvilket også er virkelig praktisk og lækkert! Jeg er helt forelsket i den hvide jakke på billedet, da den kunne være virkelig nyttig nu hvor jeg gerne vil igang med løb igen, hvis der skulle komme nogle kolde aftner, hvilket der sikkert gør fordi sådan er Danmark. Nike har også lige nu på deres hjemmeside sindssyg meget tilbud, og alle tingene i ser på billedet er faktisk nedsat. Generelt kan i altid finde Nikes rabatkoder via dette link, og på den både kan i altid se hvis man kan spare noget inde på deres hjemmeside. Jeg synes ihvertfald Nike er et lækkert mærke, og jeg ejer selv nogle virkelig gode løbesko fra dem, som jeg har købt for langtid siden til ingen penge.. 

Nu hvor man har styr på træningstøjet og måske er begyndt at mærke motivationen, så skal man jo også kigge på kosten, hvis man vil gerne vil gøre det mere seriøst. Jeg siger ikke at man skal gå 100 procent op i sin kost, men hvis man vil se de vilde resultater, så er det faktisk hjemme i køkkenet man laver det, og ikke kun i træningscentret. Jeg elsker sund mad og har slet ikke rørt fastfood i over 2 år nu, og jeg savner det slet ikke! Tværtimod elsker jeg at give min krop ting som den kan bruge til noget, og ikke føle den dårlige smag man har i munden efter alt for meget fastfood eller slik. 

//1 - her / 2  - her / 3 - her / 4 - her//

Et sted jeg altid handler ind, når jeg mangler noget til min træning er bodylab! De er seriøst fantastiske, og har faktisk lige nu fri fragt, hvilket er virkelig fedt! De sælger det bedste proteinpulver, og er også lige kommet ud med en ny smag, som i kan se på billedet. Samtidig har de lavet de lækreste toppinger, som kan puttes på sin grød, is og meget mere. Jeg har prøvet alt på billedet, pånær deres nye smag og alt er virkelig lækkert! Specielt proteinella, som er en Nutella bare uden sukker, hvilket er lækkert! Jeg har intet ondt at sige om bodylab, og har en helt hylde fyldt af deres lækre ting ude i mit køkken, hvilket måske siger noget om hvor besat jeg er af dem. Der er dag til dag levering hos dem, og generelt er alt hos dem i top. Jeg siger ikke man skal købe noget af det her for at leve sundt, men det kan hjælpe dig med at opbygge muskler og generelt gøre hverdagen lidt sjovere, da de også sælger lækre proteinbar. 

Så det jeg prøver at sige ved hele dette indlæg er, at der findes mange måder på man kan starte op på igen efter ferien.. Jeg kender selv til det med at have mistet motivationen, og det bare slet ikke er sjovt at træne, men husk på at sommeren er lige rundt om hjørnet og hvem vil ikke se godt ud i en bikini? eller bare føle sig virkelig lækker på stranden? Jeg har jo selv lige været syg i 3 måneder og været væk fra træning, hvilket har været virkelig hårdt, men jeg er kommet tilbage og kæmper de sidste måneder inden jeg skal til Italien med mine forældre.. Hvis jeg kan, så kan i også! Jeg tror ihvertfald på jer, lige meget hvad. 

Nu vil jeg få lavet noget hjemmetræning, og så ellers få slappet af resten af dagen, da jeg har døjet med en hovedpinde som kommer og går, hvilket har været virkelig træls.. Men jeg håber i har kunne bruge dette indlæg, og skriv gerne nede i kommentaren hvis i selv har nogle gode tips eller gode hjemmesider! 
Kys Nicoline.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)