torsdag den 31. marts 2016

Something Is Going To Change Tomorrow.


Hejsa Babes. 
Lige nu sidder jeg bare i min sofa og ser paradis hotel og nyder det sidste af en faktisk rigtig god torsdag. Matematik terminsprøven gik okay føler jeg, og jeg har haft en rigtig god træning, hvor jeg lavede lige det jeg havde lyst til.. Det var virkelig lækkert, og ellers har jeg bare slappet max af og haft besøg af mine dejlige forældre her for lidt siden, da de lige skulle hjælpe mig med noget ved min skat.. Så det har været en rigtig dejlig dag, og jeg er virkelig træt lige nu, men jeg tror det skyldes jeg har været tidlig oppe og været igang det meste af dagen..  Samtidig sker der nogle vilde ting for mig i morgen, da jeg skal til frisøren for første gang i langtid.. Efter mine 2 operationer i 2015 er mit hård blevet virkelig slidt og ødelagt efter alle de piller jeg fik på grund af operationen, og selvom jeg har prøvet at redde det ved at prøve en masse forskellige produkter, er det bare ikke rigtig lykkes.. Så nu skal jeg i morgen op til en virkelig lækker frisør i Odense, som hedder Bellacci og jeg har været ved dem før og de er sindssyg gode og giver den mest lækreste behandling! Samtidig har de studierabat, så det er bare et win win! Så nu må vi se hvad der sker i morgen, og hvor meget af mit hår som er slidt.. Jeg har lidt overvejet billedet af pigen i midten, da jeg synes det er en virkelig sød frisure, og den ville være virkelig fin her til foråret/sommeren, men nu må vi se.. Jeg er ihvertfald spændt og nervøs på samme tid, men jeg glæder mig til at vise jer resultatet! 

Nu vil jeg få set paradis færdig, få ordnet de sidste ting her på bloggen, inden sengen kalder! Men hvad synes i om frisuren i midten, go eller no go? :) 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)