torsdag den 17. marts 2016

Event Med Triumph & Alt For Damerne.

Hejsa dejlige læsere! 
Som jeg skrev tidligere i dag var jeg til et virkelig hyggeligt event igår i Kolding med min søde mor. Alt for damerne havde nemlig i samarbejde med Triumph lavede en hygge aften, hvor man kunne komme og kigge på undertøj, hører om den nyeste mode og få en måling. Det var virkelig hyggeligt, og min mor og jeg tog lidt tidligere afsted så vi kunne spise på Jensens bøfhus og det var generelt bare en mega hyggelig aften! Triumph har rigtig meget lækkert undertøj, og jeg kunne helt klart have købt det hele.. Dog købte jeg kun den fineste lyseblå natkjole, da den var virkelig blød og super fin! Inden aftenen var omme fik man en lækker goodiebag med hjem, som indeholdte en masse lækre ting!. Jeg nød ihvertfald aften med min mor, og har lært en masse nyt om undertøj og den mode vi er på vej ind i! Der sker virkelig en masse i modeverdenen i forhold til undertøj, og jeg glæder mig til det hele går løs! Desuden filmede jeg en lille vlog omkring min dag, som jeg håber snart kommer op, så i kan se den! 

Men nu vil jeg få rettet min AT opgave færdig, og få den afleveret så jeg kan holde ferie! Rigtig god aften til jer alle sammen, og sov godt når i går i seng! 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)