onsdag den 20. januar 2016

When You Cant Stop Smiling.

Hejsa dejlige læsere! 
Jeg er lige kommet hjem fra et mega hyggeligt event, som blev holdt sammen med en masse andre søde bloggere fra Odense.. Det har seriøst været den fedeste aften længe, og jeg har aldrig hygget mig så meget som jeg gjorde til det event.. Det var virkelig fantastisk! Jeg vil fortælle mere om aftenen meget snart og vise billeder derfra.. Desværre tog jeg den forkerte linse med til mit kamera, så der er ikke så mange billeder, men heldigvis havde jeg min iphone, så glæd jer! Samtidig når vi lige snakker kamera, så har jeg fået bestilt et nyt hjem, som kommer til at blive brugt på farten og til vlogs, da mit canon godt kan være lidt tungt, så det kan i glæde jer til i fremtiden.. Jeg kommer nemlig til at lave videoer til bloggen, og tager jer derfor med rundt til alt det spændene jeg laver i mit liv, så glæd jer!

Men nu til det jeg faktisk gerne ville snakke med jer om, nemlig mit værelse. Jeg har jo længe snakket om at få gjort noget ved det eller få lavet mig et lille kontor, hvor jeg kan sidde og blogge og have styr på mine ting, og have det hele samlet.. Jeg arbejder stadig på det perfekte sted, men er også kommet frem til den konklusion at jeg tror mit værelse meget snart skal males, da det godt kunne trænge til en ny omgang.. Dog er jeg meget i tvivl om farven, da jeg lige nu har det hvidt, men overvejer om det næste gang skal være en creme farve eller om jeg skal beholde det hvidt og så bare give det en omgang? Jeg ved det ikke i nu, men når jeg kommer frem til en beslutning, så vil jeg helt klart bestille maling hjem fra denne hjemmeside: www.beckmann.dk.. De har en masse forskellige farver og til en helt fair pris.. I kan se hele deres udvalg af maling lige her.. Men i må meget gerne skrive i kommentaren hvis i har en ide til en farve, da jeg ikke helt ved det i nu, så er åben for alle forslag!

Men jeg håber i alle sammen har haft en ligeså god aften som mig, fordi jeg ved jeg går i seng med et smil på mine læber.. Det har virkelig været en fantastisk aften, som jeg glæder mig til at fortælle jer mere om meget snart! Sov godt når i gør det, og tak fordi i læser med!
Kys Nicoline.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)