fredag den 22. januar 2016

I Miss My Workout // Jabra.dk


Godaften dejlige læsere! 
Så blev det endelig fredag og weekend igen, hvilket jeg har glædet mig sindssyg meget til! Jeg er simpelthen så træt for tiden, og har virkelig brug for søvn, dog skal jeg lige på arbejde i morgen fra 10-17, men så har jeg også fri resten af weekenden.. Den skal dog bruges på lektier, afleveringer og bloggen.. Jeg har nemlig modtaget mit nye kamera, hvilket betyder i kan glæde jer til videoer på kanalen, så det kan i se frem til.. Jeg glæder mig virkelig til at komme igang med det nye kamera og få lavet en masse lækkert materiale til jer, i skal virkelig glæde jer, fordi det bliver så fedt!

Men i dag skal indlægget handle om noget jeg virkelig savner.. nemlig min træning! Jeg må ikke træne før om 4 uger, og jeg savner det virkelig forfærdeligt meget.. Jeg savner at tage ned i fitness world og bare forbrænde en masse kalorier, og lukke mig inde i min egen lille verden. Træning for mig har altid været mit fri rum og min tid, og et sted hvor jeg bare har kunne lukke alt ude, og glemme alle bekymringer og stress.. Lige nu går jeg en masse ture for stadig at holde kroppen igang, da jeg virkelig er rastløs og har brug for motion.. Men jeg glæder mig virkelig til at komme igang, og bare komme ud og bruge kroppen igen og blive 100% klar til sommer! Jeg fokusere stadig på at holde kosten sund, da jeg ikke vil tage på, så alt er stadig under kontrol, men bare 4 uger i nu, og så rammer jeg fitness igen! Lige nu træner jeg med mine normale headsæt fra Apple som var med min iphone da jeg købte den, dog har jeg haft kigget lidt på nogle trådløse, da jeg synes ledningerne godt kan være lidt irriterende, og noglegange sidde sig fast i håret eller noget.. Virkelig træls! Derfor har jeg kigget lidt rundt på nettet og fundet nogle fra Jabra.dk, som er virkelig fede og gode til træning og løb! Jeg har nemlig en plan om når jeg må komme igang igen skal der mere løb ind i hverdagen, da jeg virkelig elsker at løbe og bare være ude i naturen, og det kan disse lækre trådløse headsæt fra Jabra også fungere så fint! Der er forskellige slags og priser på dem, men i kan gå ind og læse mere om dem lige her.. Jeg synes ihvertfald i skal tjekke dem ud, fordi de er for lækre! 

Men jeg håber i alle sammen får en rigtig god fredag aften. Skal i måske noget spændene i weekenden, eller er det bare ren afslapning? :) 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)