torsdag den 28. januar 2016

Clothing For Cozy Evenings.

// her - her - her - her//

Hejsa dejlige læsere! 
Jeg har haft fri hele dagen fra skole, da mit eneste modul som var spansk blev aflyst, så jeg har haft en virkelig produktiv dag.. Jeg har fået ryddet op på mit værelse, ryddet op i mine sko og fået min kemi aflevering næsten færdig, så jeg har fået lavet en del hvilket også var meningen. Samtidig har jeg været et smut med min mor i centret, hvor jeg fik købt lidt lækkert hos hunkemøller, som har 4 for 3 ting lige nu, og der er virkelig mange lækre besparelser, og hvem elsker ikke undertøj? ;) 

I dag skal indlægget handle nogle lækre ting fra Nelly, som man kan bruge til hyggelige aftener hjemme, hvor man bare skal være sig selv eller sammen med sine veninder. Jeg er en stor sucker for nattøj, og der findes virkelig intet bedre.. Jeg hopper for det meste i mine Calvin Kleins natbukser, som jeg var så heldig at få af min skønne lillebror i fødselsdagsgave, og så en slidt t-shirt, men der virkelig ingen natbukser som dem! Jeg overvejer at købe dem i grå også, da jeg virkelig lever i de sorte.. Derfor synes jeg også natsættet på billedet fra Calvin Klein er sindssyg lækkert.. Det kunne jeg virkelig godt overveje at købe hjem, sammen med morgenkåben! Jeg manger virkelig en morgenkåbe, eftersom den jeg havde blev for stor efter mit vægttab, og lige nu om morgnen kunne det være dejligt med sådan en, så man ikke fryser så meget, som jeg gør. 

Men bare et lille indlæg i dag fra mig, om disse lækre ting da man jo næsten ikke orker andet i denne kulde.. Jeg elsker ihvertfald at blive indenfor og putte med min dyne, det er virkelig skønt! Men hvad synes i om de 4 sæt jeg har fundet, noget for jer eller? :-) Rigtig god torsdag aften alle sammen! 
Kys Nicoline. 

2 kommentarer:

  1. Tanken om den der morgenkåbe gør mig glad. Den ser så dejlig blød ud :)

    www.moderngirl.dk

    SvarSlet

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)