mandag den 10. august 2015

School Again Tomorrow // My Dream Vacation.


//Link Top Tours lige her.. hvor i kan læse mere om USA..//

Godaften dejlige læsere. Jeg håber i alle sammen har haft en rigtig god mandag, og til jer som er startet på uddannelse eller generelt bare er startet op, så håber jeg i har haft en god første skole dag. Jeg starter i morgen på gymnasiet, hvor jeg tager hul på mit sidste skole år og puha hvor er det spændene men skræmmende på samme tid. Jeg glæder mig som et lille barn til at få den hue på, men samtidig er jeg ikke klar til at det er sidste år og at jeg skal sige farvel til alle de dejlige mennesker jeg har mødt og specielt ikke min klasse. Jeg vil virkelig nyde det sidste år, og alle de dejlige mennesker som er med til at gøre min hverdag fantastisk. Jeg har brugt hele dagen i dag på at fare rundt efter en ny skoletaske, da jeg virkelig har manglet en da min den gamle bare er brugt helt op nu.. Og heldigvis fandt jeg en, som jeg glæder mig til at vise jer i løbet af ugen.. Det kan være jeg skal lave en lille video om hvad der er i min skole taske? Skriv lige i kommentaren hvis det er noget i har lyst til at se. Samtidig har jeg også brugt min eftermiddag på at være sammen med min dejlige bedsteveninde Emma, hvor vi gik rundt i Svendborg nede ved havnen og snakkede om alt mellem himmel og jord.. Hun er virkelig den bedste, og der findes virkelig ingen som hende. Resten af aften skal bruges på at få pakket tasken færdig til i morgen, og så ellers tidlig i seng, så jeg kan være klar til når vækkeuret ringer i morgen... 

Men selvom skolen og vennerne kalder i morgen, kommer jeg virkelig også til at savne sommerferien og generelt det med at lave ingenting. Det har været fantastisk ikke at skulle tænke over en aflevering, eller holde øje med lektierne.. Bare gøre det man har lyst til. Jeg har også været ude og rejse lidt.. Været i Italien med familien, men et sted jeg ikke har været og som jeg virkelig ønsker at komme er USA. Det er virkelig mit drømmested, og jeg overvejer efter gymnasiet at måske tage et sabbatår, og rejse rundt og opleve verden. USA er specielt et sted jeg gerne vil opleve, og i kan smutte ind på top tours lige her og læse meget mere om USA og hvad man kan opleve.. 

Men nu vil jeg smutte af og få pakket tasken helt færdig, og nyde aften med familien inden hverdagen kalder igen i morgen.. Nogle af jer som er startet på jeres uddannelse og hvilken? :) 
Kys Nicoline.  


4 kommentarer:

  1. USA er så fantastisk et land. Besøgte landet første gang, da jeg var 10 måneder for at besøge min farfar, som boede der, og har elsket det lige siden.
    Kunne da godt tænke mig at se nogle videoer fra dig (:
    Selv begynder hverdagen først for mig om en måned, hvor jeg begynder på min praktik i Hong Kong, så indtil da skal jeg rejse rundt i Frankrig og Kina med min kæreste (:
    http://cammi.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor lækkert, vil så gerne selv opleve det. :-)
      Jeg skal prøve at få bikset en video sammen så, synes også selv det kunne være sjovt. :p
      Lyder vildt fedt, du må have en fantastisk rejse!

      Slet
  2. Håber du havde en rigtig god første skoledag igår! :) Det kunne være super fedt med en video forresten! :D

    Så smukke billeder, jeg ville også virkelig elske at komme til USA og opleve en masse!

    Knus Louise-Lykke
    http://allthingsglitters.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det havde jeg bestemt, og skal nok få lavet en! ;)

      Slet

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)