mandag den 5. januar 2015

My New Book.


Hejsa dejlige læsere. Mens jeg venter på min mor kommer hjem med æg så jeg kan få bagt mine sunde pizzaer færdig, tænkte jeg at jeg lige ville tjekke ind og vise jer en ting jeg var så heldig at vinde tilbage i November. SE og HØR kørte på et tidspunkt på deres facebookside en konkurrence hvor man kunne vinde Christophers nye bog, og eftersom jeg synes han laver nogle fede sange og det kunne være fedt at læse mere om ham, meldte jeg mig til. Jeg havde faktisk ikke regnet med at vinde, men en dag midt i skolen fik jeg en besked om at jeg var den heldige vinder og få dage efter havde jeg den i min postkasse. Jeg elsker at læse selvbiografier om kendte og komme lidt tættere på dem, og Christopher er da ingen undtagelse + der er nogle virkelig flotte billeder i. ;) 

Vil smutte af igen og få bagt videre så jeg kan blive klar til arbejde. Nogle af jer der har bogen og hvad synes i om den? :) 
Kys Nicoline. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)