lørdag den 4. oktober 2014

Outfit Of Today: Odense Designer Bazaar.


//Kjole - only / Blazer - modstrøm / Sko - deichmann//

Godaften dejlige læsere. Undskyld at mine indlæg er begyndt at komme sent op, men her for tiden er jeg igang hele dagen og det er først nu jeg sidder ved min macbook og undskyld kvaliteten på billederne, men lyset begyndte at drille en smule og ville bare så gerne vise lige det her outfit. Jeg har været som overskriften siger ude og besøge Odense designer bazaar idag, og fået shoppet lidt. Der var faktisk ikke særlig meget, men de få ting jeg fik købt, skal jeg nok vise jer på bloggen meget snart. Jeg valgte efterfølgende at tage i centeret, hvor jeg også fik købt nogle få ting som også vil blive vist. Nu får i også endelig lov til at se min fine kjole i action, som jeg købte for en uge siden og har brugt den næsten hverdag lige siden. Alt i alt har det været en dejlig lørdag, som sluttede af i sofaen med familien og en god film. Vi så the mortal instruments, og kan kun anbefalde den for hold da op en film, jeg er helt forelsket! 

Hvad har i andre lavet denne dejlige lørdag, og nyder i det gode vejr? :)
Kys Nicoline. 

2 kommentarer:

  1. Det er en super fin kjole! Den klæder dig super godt :)

    Hopeless✈Wanderer

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have, er også super glad for den! (:

      Slet

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)