lørdag den 18. oktober 2014

Girls Just Want To Have Fun

Godaften dejlige læsere. Igår var jeg ude og have en virkelig dejlig aften med min bedsteveninde Emma. Vi startede ud med at tage ud og spise på Jensens bøfhus, hvor vi fik forret som var en rejecocktail og til hovedret fik jeg en fitness kylling med salat og Emma fik noget svinemørbrad. Det var sindssyg hyggeligt, og vi sluttede af med at tage i biffen og se den nye gyser Annabelle, som jeg lover at anmelde her på bloggen senere, så i kan læse mere om den der og hører min mening om den. Det var en virkelig hyggelig aften, og billederne tog vi lige inden vi skulle ind og spise, og jeg beklager de er lidt rystet, men følte det var bedre end ingenting. Så husk at holde øje med bloggen senere eller i morgen, så vil der komme et indlæg om Annabelle, hvor jeg gir den stjerner osv. Alt i alt har det været en fantastisk efterårsferie, og jeg er slet ikke klar til at gymnasiet kalder på mandag, og man skal igang med alle lektierne igen. 

Har i haft en god efterårsferie, og har i fået lavet noget hyggeligt? :) 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)