mandag den 29. august 2016

Back Home With My Family.


Hej Babes! 
I fredags var jeg som sagt hjemme ved mine skønne forældre for at besøge dem, og så fordi jeg skulle på arbejde om lørdagen, så det var praktisk at tage hjem til dem.. Jeg har hele mit liv boet på landet med min skønne familie, og selvom jeg elsker det nye byliv, så er det også rart at komme hjem noglegange og bare nyde roen og den flotte udsigt.. Mine forældre bor lige i udkanten af Odense og tæt ved en skov, så jeg nyder altid at være på besøg og bare få lidt af mit gamle liv på landet tilbage, fordi det er altså skønt når vejret er godt.. Men aftenen bød på lækker mad, en masse hygge ude på terrassen og så fik jeg også mine 2 dejlige katte at se igen.. Jeg savner virkelig de 2 dejlige væsner i min hverdag, men det ændre sig heldigvis snart og jeg glæder mig til at fortælle jer mere omkring hvad der sker og hvem der måske flytter ind hos mig! Det er ihvertfald spændene, og jeg glæder mig helt vildt! Men som sagt var det en rigtig hyggelig aften, og jeg nød virkelig bare at være hjemme og snakke med mine forældre og selvfølgelig min lillebror og bare slappe af.. 

Lige nu sidder jeg i min sofa og slapper af, og ser lidt fjernsyn inden sengen kalder.. Jeg har haft en rigtig afslappet mandag, som har stået på en masse praktisk og jeg har fået filmet en opbrugte produkter video som gerne skulle komme op snart - ihvertfald når jeg får købt mig en ny pc.. Men det har som sagt være en dejlig mandag - dog føler jeg ofte mandag er en rigtig træls dag, og en dag hvor man ikke rigtig orker særlig meget.. Specielt orker jeg ikke madlavning hvis jeg kommer sent hjem, så noglegange har jeg klikket forbi www.hungry.dk og kigget lidt på de forskellige spisesteder de har i Odense.. Jeg har her på det seneste drømt rigtig meget om Sushi og faktisk haft lyst til det 24/7, men aldrig rigtig vist hvor man skulle bestille det fra her i Odense.. Der hjælper hungry.dk mig også, da man kan klikke sig ind på Sushi steder i Odense og så viser den alle steder der er.. I kan finde direkte derind lige her..  Hungry.dk er ihvertfald en sikker vinder hvergang! ;) 

Men hvad synes i om de fine billeder jeg har fået taget og hvad har i brugt jeres weekend på? 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)