mandag den 28. marts 2016

Monday My Love.


Hejsa dejlige læsere. 
Så blev det mandag og sidste dag i ferien for mange, dog får jeg lige en ekstra fridag i morgen, da mit eneste modul i morgen er blevet aflyst, så det er mega lækkert! Dagen i dag har været en lidt praktisk dag, da jeg har fået ordnet en masse ting, som fx fået handlet ind, gjort rent i lejligheden og fået trænet. Jeg har hele tiden troet det var søndag, da jeg har lavet alle de ting jeg plejer på en søndag, men nu er det mandag og endda en god en af slagsen, selvom det regner..  Lige nu har jeg nogle sunde kager i ovnen, da jeg pludselig fik lyst til at bage, og det er ikke efter nogle opskrift, men bare hvad jeg lige havde i køkkenet, men hvis de bliver gode, så lover jeg at smide opskriften op til jer! Ellers skal jeg ikke lave andet end at slappe af og svare på en masse mails, da jeg har været sammen med familien de sidste par dage, så jeg har ikke lige haft tid til at sidde mig ned og få svaret de forskellige.. 

Men jeg ville bare fortælle 2 ting som er sket for mig og bloggen her over de seneste par uger. Jeg har ville have dette indlæg om længe, men har bare ikke rigtig haft tid. For det første er jeg blevet stylist hos hvisk, hvilket er fantastisk da jeg er stor fan af deres smykker! Der vil i fremtiden komme meget mere om det, og jeg vil vise en masse lækre smykker frem, som i kan glæde jer til.. Det vil jeg også gøre mig rigtig glad, hvis i vil smutte forbi min hvisk profil lige her, og følge med.. Så er i altid opdateret på de nyeste styles jeg ligger op! Samtidig er jeg også blevet ambassadør for et helt nyt firma som er startet her i Danmark, og det glæder jeg mig også til at vise mere om på bloggen! Firmaet hedder Rabble og er virkelig kendte i Sverige men er nu kommet til Danmark, og det fantastiske ved dem er, de samler alle rabatter til de forskellige hjemmesider på nettet, så man bare kan klikke forbi dem og se hvilke fede rabatter der er i øjeblikket. Jeg synes ihvertfald det er fantastisk, og jeg er så beæret over at de spurgte om jeg ville hjælpe dem, og om jeg ville være ambassadør! I kan finde linket til deres hjemmeside lige her.. Så der er sket en masse for bloggen, og det varmer kun mit hjerte at se hvordan bloggen vokser mere og mere dag for dag, men jeg kan kun takke jer dejlige læsere for det! I er fantastiske og gør kun min hverdag tusind gange bedre! Tak fordi i gider følge med i mit liv, det varmer mere end i tror! 

Nu vil jeg gå ud og holde øje med mine lækre kager som er i ovnen, og snart gå igang med noget aftensmad, som i dag står på fiske frikadeller og grøntsager! Har i lavet noget spændene på denne grå mandag? Let me know! 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)