mandag den 29. juni 2015

Liebster Award.

Hejsa dejlige læsere. Jeg er blevet nomineret til en liebster award af søde Frederikke. Selvom det er ved at være et stykke tid siden jeg blev nomineret, vil jeg stadig gerne lave indlægget da jeg synes det hyggeligt + i lærer også mere om mig, da i får nogle facts om mig længere nede. Men tak igen søde Frederikke for at nominere mig, og hvis i ikke har tjekket frederikkes blog ud, synes jeg i skal gøre det lige her.. Og lad os så komme igang med tagget! :) 


Regler: 
- Tak den person/personer, som nominerede dig med et link til deres blog. 
- Giv 11 tilfældige facts om dig selv. 
- Svar på 11 spørgsmål fra blogger/s, der nomineret dig. 
- Udpeg andre bloggere, der har mindre end eller lig med 3000 følgere. 
- Spørg dine nominerede 11 spørgsmål. 

11 facts om mig: 
1. Jeg elsker at shoppe, og bruger tit flere penge end jeg burde, dog har jeg en opsparing som jeg sætter penge ind på hver måned. 
2. Jeg smiler altid, og bliver tit spurgt om hvordan jeg kan være så glad og positiv hele tiden. 
3. Jeg elsker at følge med i de kendtes liv, da jeg elsker alt med gossip og drama. 
4. Jeg har 2 katte som jeg elsker ubeskrivligt, og den ene som hedder Simba er min kat og har engang været en vild kat som jeg tog med hjem fra mit efterskole ophold. 
5. Jeg hader Edderkopper, og kan virkelig flippe ud. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor de er opfundet!!
6. Jeg er et meget orden menneske, og kan rydde op på mit værelse flere gange på en uge, da jeg virkelig ikke kan fordrage at det roder. 
7. Jeg er et A menneske med et stort A! Jeg elsker at sove, men står altid tidligt op så jeg kan få en masse ud af dagen, da jeg hader at sove hele dagen væk. 
8. Jeg har tabt 40 kg på ca. 1 år, ved kost ændringer og træning. 
9. Mit største idol er Selena Gomez, og jeg ser meget op til hende, og har gjort det siden jeg var lille. 
10. Jeg elsker The Body Shop og bruger alt for mange penge i deres butik.
11. Jeg elsker højehæle, men går ikke så tit med dem. 

Spørgsmål fra Frederikke: 
1. Fortæl noget sjovt om dig selv? 
- Jeg er god til at komme med nogle sjove bemærkninger, som alle andre morer sig over. 
2. Hvorfor har du startet din blog? 
- Jeg har længe fuldt med i blogge verden og læser selv mange blogs, og fik selv lyst en dag til at starte en blog, da jeg synes det så sjovt ud og har ikke fortrudt det siden. 
3. Har du mødt nogle interessante mennesker på grund af din blog og vil du gerne møde flere? 
- Jeg har faktisk mødt mange søde mennesker på grund af bloggen. Jeg er blevet gode veninder med søde Simone fra bloggen Simonie.dk og så snakker jeg også rigtig godt med Christina fra bloggen holmsvarer, og det ville da kun være dejligt hvis man mødte flere med samme interesse. 
4. Kan du lid madlavning? 
- Jeg elsker at lave mad! Jeg elsker at stå i et køkken og lave mad eller bage, det seriøst det bedste jeg ved! 
5. Er der noget du har prøvet og tænkt: "Jeg vil aldrig gøre det igen"?
- Mmmhmmm.. det er der sikkert, men jeg kan ikke komme på noget lige nu. 
6. Hvad er din støreste frygt? 
- Min største frygt er at jeg en dag skulle kører galt og kører i havnen, da jeg virkelig har onde drømme om jeg kører i havnen og ikke kan komme ud og drukner. 
7. Dit bedste minde fra din barndom og det værste. 
- Jeg kan huske vi havde en lille hund som jeg hver morgen sad sammen med på gulvet og delte min mad med, det er et minde jeg smiler over hvergang jeg tænker på det. Det værste må være da jeg væltede på min cykel og slog mine fortænder ned i kantstenen.. Det var virkelig smertefuldt! 
8. Hvordan beskrives din drømme date? 
- Jeg har faktisk ikke rigtig nogle drømme date, og jeg er heller ikke en som forventer meget.. En hyggelig tur i biografen eller ud og spise er helt fint for mig. 
9. Hvad er dit ultimative mål i livet? 
- Mit ultimative mål i livet er at være lykkelig og glad, og have det godt med sig selv. 
10. Kan du lide videospil, hvis ja, hvilket er din favorit? 
- Jeg spiller faktisk aldrig videospil, men hvis jeg skulle, så måtte det helt klart være sims. Love it!
11. Nævn 3 ting, du ønsker at opleve før du dør? 
- Jeg vil gerne opleve USA og Paris, og så vil jeg gerne opleve solen gå ned på Hawaii og så vil jeg gerne opleve at blive gift og få børn.


De bloggere jeg nominerer: 

Mine spørgsmål til dem: 
1. Hvorfor valgte du at starte din blog op? 
2. Hvordan håber du din fremtid ser ud? 
3. Hvis du skulle vælge mellem Chanel og Gucci, hvad ville du så vælge og hvorfor?
4. Beskriv din drømmefyr. 
5. Hvad er det bedste der er sket for dig hele dit liv? 
6. Hvor vil du gerne bo henne, hvis du selv kunne vælge? 
7. Hvad er din største drøm? 
8. Hvem er dit støreste idol? 
9. Har du nogensinde taget en beslutning, som du ville ønske du kunne ændre? 
10. Hvad er det værste der er sket i hele dit liv? 
11. Læser du bøger? hvis ja har du så en favorit bog? 

Det blev en smule langt, men jeg håber i kunne lid det, og måske har lært mig bedre at kende. Nogle af jer som gør det samme som mig? :-) Og hvis nogle af jer har lyst til at lave dette tag, så gør i det bare, alle er velkommen! God tirsdag alle sammen :) 
Kys Nicoline. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)