onsdag den 11. februar 2015

Nly Shoes.






//Støvler her../ Stiletter her.. / Sneakers her//

Godaften dejlige læsere. I dag tiggede der en email ind på min telefon, om at nelly kørte med et sko tilbud, hvor en masse forskellige sko var sat ned til 150 kr! Jeg skyndte mig derind, og sidder nu og kigger forelsket på disse 3 par. De måtte virkelig gerne være mine meget snart... Overvejer virkelig om jeg ikke skal bestille støvlerne hjem, fordi synes de er så fine og til den pris, er det jo et fund! Skynd jer ind og tjek deres sko udsalg ud, i finder helt sikkert noget i kan bruge. Og forresten undskyld at billedet ser lidt underligt ud, ved ikke helt hvad der er sket, men håber det går. :-) 

Lige nu sidder jeg i stuen med min mor og ser fjernsyn.. Klokken bliver ikke mange i dag før jeg befinder mig i drømmeland, da jeg skal op kl 07.00 i morgen, da vi skal ned og spise morgenmad ved mine bedsteforældre og derefter til Tyskland for at handle. Samtidig er det også i morgen Fifty shades of grey har præmier her i Danmark, og jeg skal skam også ind og se den i morgen aften. Jeg glæder mig helt vildt! Nogle af jer som skal ind og se den, og hvad synes i om skoene? :) 
Kys Nicoline. 

2 kommentarer:

  1. Hvor er de fede allesammen, er specielt hooked på dem i midten, nok fordi jeg har en kæmpe svaghed for hæle! :D

    www.amaliefernande.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Kender det for godt, hæle er også fantastiske!! :)
      mvh Nicoline.

      Slet

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)