søndag den 18. januar 2015

Insta Lately #2.


Jeg er virkelig ked af bloggen har stået stille, men har haft en del at se til + jeg har arbejdet på bloggen selvom den har været stille. Jeg er igang med at planlægge en masse ændringer på bloggen, så jeg håber i er spændt på at se hvad det ender ud med når det færdigt. Nu hvor jeg ikke har været aktiv herinde, har jeg faktisk været det på instagram, og her er nogle få billeder fra min uge, som jo slutter i dag. Den har stået på træning med min far og lillebror,  hjemmebagte protein muffins med is, så har jeg fået købt mig en sommerkjole på tilbud, fået lækker sund aftensmad og modtaget en pakke fra Allevo, så det har været en lækker uge. Søndag er nok en af mine yndlings dage på ugen, fordi hos mig står den bare på hygge i nattøj hele dagen og ren afslapning. Men i må meget gerne følge mig på Instagram, jeg hedder Nicolinepraus derinde, og så smid endelig jeres navn nede i kommentaren, så kigger jeg lige forbi :). 

Husk det på tirsdag min giveaway slutter, så hvis du stadig vil nå at være med, så kan i finde konkurrencen lige her.. Forsat god søndag alle i dejlige mennesker! 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)