onsdag den 10. december 2014

Christmas my love.


Hejsa alle sammen og velkommen tilbage på min blog. Undskyld jeg slet ikke har opdateret herinde i næsten 2 måneder, men min MacBook har været til reparation og er stadig, og har derfor ikke haft mine programmer, men nu gider jeg ikke vente på den længere, så nu blogger jeg fra min farmors windows, som jeg har lånt til min baby er tilbage. Jeg har virkelig savnet jer alle sammen så forfærdeligt meget, og i kan glæde jer til en masse ting jeg har at fortælle + en masse ting at vise. Forresten glædelig 10 december. Det er vildt at december går så hurtigt, og jeg prøver virkelig at nyde alle dagene inden den 24, da december virkelig er min yndlings måned af alle måneder. Lige nu sidder jeg og har time, og kigger ud på det meget kedelige våde vejr. Gud hvor jeg håber der snart kommer sne, det ville virkelig være skønt! Min dag i dag kommer til at stå på skole til halv 4, ben træning og så ud og handle ind med min far i aften. En meget normal onsdag for mig, men jeg må indrømme jeg glæder mig til juleferien og mere julehygge med familien.

Lige nogle stemningsbilleder fra mit værelse, hvor julen er overalt da jeg aldrig går ned på julepynt. Håber i får en god onsdag også selvom det regner og er rigtig koldt. 
Kys Nicoline.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)